Wetenschappelijk onderzoek.

Hoe wordt APS toegepast?
Het APS apparaat wordt standaard liefst 3 x per week (in ieder geval 5 keer in de eerste twee weken), maximaal 32 minuten ingezet. De prikkel wordt meestal niet of nauwelijks gevoeld en is daarom dus ook niet vervelend.

Webshop voedingssupplementen Gezond en Fit:

Koop hier uw voedingssupplementen met 20-25% korting.

Is de behandeling pijnlijk?
Nee, de behandeling is pijnloos.

Zijn er negatieve bijwerkingen?
Nee, dit is een voordeel t.o.v. medicijnen. Het apparaat kan je meer energie geven. Hierdoor kan het tijdelijk zijn dat je wat minder slaapt, hoewel de meeste mensen juist beter slapen.

Hoe lang duurt de behandeling?
Afhankelijk van de klachten tussen de 16 en 32 minuten. Het totale aantal behandelingen hangt af van de klacht. Meestal wordt een afspraak gemaakt voor 7 behandelingen.

Hoe lang duurt het voor je resultaat bemerkt?
De meeste mensen zijn na vijf tot zeven behandelingen klachtenvrij of ervaren een verbetering. Dit hangt af van de individuele reactie van de persoon op de behandeling en van de aandoening. Sommigen merken al een vermindering van de klachten na drie behandelingen.

Zijn er nabehandelingen nodig?
Bij acute klachten is dat niet nodig, het positieve effect van de behandeling blijft.
Bij chronische aandoeningen zijn meestal wel verdere behandelingen nodig om te zorgen dat de klachten wegblijven. Gemiddeld is dan één behandeling per week of twee weken voldoende om het positieve effect te houden.

Werkt het alleen op de pijn en de ontstekingen?

Nee, men gaat er ook beter van slapen, krijgt meer energie en betere eetlust. Dus meer kwaliteit van het leven doordat men zich geestelijk en lichamelijk beter, positiever en rustiger voelt.